10.2.2016

Osobní tréninky

Osobní trénink je určen především pro klienty, kteří preferují či potřebují individuální přístup. Jednoznačným benefitem individuálních tréninků je maximální zohlednění konkrétních osobních potřeb a cílů a Vašeho zdravotního stavu.



Nejčastější cíle  a přání klientů, se kterými se setkáváme:

  • Zpevnění problémových partií;
  • nabírání svalové hmoty;
  • redukce podkožního tuku;
  • urychlení a zkvalitnění rekonvalescence;
  • zbavení se chronických bolestí zad a krční páteře;
  • přetížení rotátorové manžety;
  • problematika kolenního kloubu;
  • optimalizace stravovacího plánu;
  • zlepšení fyzické a psychické kondice a
  • získání kontroly nad svým zdravotním stavem.
 

IMG_5287

Veškeré výše uvedené cíle spolu s dalšími, zde nevyřčenými, se vzájemně prolínají a odvíjí se od nich forma naší vzájemné spolupráce. Častost společných tréninků se primárně odvíjí od vzájemných časových možností. Dvakrát týdně je jedna z nejčastějších variant, kdy si dovolíme podotknout, že cvičení třikrát týdně má přirozeně výraznější výsledky, než setkaní jednou týdně. Doporučujeme nespoléhat se pouze jen na tréninky s námi, ale i aktivní přístup, kdy sami aktivně trávíte čas, třeba formou víkendových pobytů výletu apod. My Vám garantujeme odborný přístup a vyvarování se co nejvíce rizik spojených s cvičením ve fitness.

Samozřejmostí jsou možnosti konzultace jednotlivých doporučení a rad. To je nedílnou součástí všech našich tréninkových jednotek.

V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte například skrze náš níže uvedený formulář a my se Vám co nejdříve ozveme zpět. Těšíme se na Vás.

Pro milovníky skupinových tréninků. Klikni SEM


Objednejte si osobní trénink u nás zde



Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial